Nowe funkcje w aplikacji „Interwencje – Poznań”

Nowe funkcje w aplikacji „Interwencje – Poznań”
Interwencje – Poznań to aplikacja mobilna stworzona przez PCSS dla Urzędu Miasta Poznania. Usługa zintegrowana jest z internetowym systemem zgłaszania interwencji do służb miejskich oraz instytucji związanych ze stolicą Wielkopolski. Na początku czerwca 2015 r. dodano kolejne funkcje.

Nowe funkcjonalności umożliwiają, dzięki słownikowi ulic i adresów, zgłoszenie uwag np. do Związku Międzygminnego GOAP. Poprzez aplikację możemy powiadomić ZM o tym, że zabrakło nam worków na odpady segregowane, że firma wywozowa nie odebrała w terminie śmieci, czy że brakuje pojemnika.

Usługa umożliwia wykonywanie zgłoszeń w kategoriach tematycznych. Każde zgłoszenie można uzupełnić dodatkowo o fotografię wykonaną przy pomocy urządzenia mobilnego (lub pobraną z galerii urządzenia), oraz zaznaczyć na interaktywnej mapie.

Podczas dodawania zgłoszenia użytkownik może dodać do informacji współrzędne GPS opisywanego miejsca. System umożliwia również identyfikację miejsca poprzez automatyczne przypisanie najbliższego punktu adresowego.

Aplikacja dostępna jest TUTAJ.