Przetargi


ZP: PN 4/04/2019 - sprzęt komputerowy_II
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 19 kwietnia 2019
Kwota przetargu: powyżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

 

IChB PAN Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
ul.Noskowskiego 12/14
NIP: 777-00-02-062

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.


Wymagany termin wykonania zamówienia: 40 dni od daty zawarcia umowy przez Strony

Oferty należy składać do dnia: 10 czerwca 2019 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr nie dotyczy

zmiany w terminie składania ofert

  • zmiana dotyczy:
    • nowy termin składania ofert: 10 czerwca 2019 11:00 (poprzedni termin: 07 czerwca 2019 11:00)
    • opis zmian: Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp, przedłuża termin w następujący sposób:
      Oferta musi wpłynąć najpóźniej do dnia 10 czerwca 2019 r. do godz. 11:00.
      pokój nr 0.30 - kancelaria.
      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 czerwca 2019 r. w siedzibie zamawiającego, przy ul. Jana Pawła II 10
      w Poznaniu, w sali nr 0.31a o godz. 12:00.
  • zmiana dotyczy:
    • nowy termin składania ofert: 07 czerwca 2019 11:00 (poprzedni termin: 23 maja 2019 11:00)
    • opis zmian: Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp, przedłuża termin w następujący sposób:
      Oferta musi wpłynąć najpóźniej do dnia 7 czerwca 2019 r. do godz. 11:00.
      pokój nr 0.30 - kancelaria.
      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 czerwca 2019 r. w siedzibie zamawiającego, przy ul. Jana Pawła II 10
      w Poznaniu, w sali nr 0.31a o godz. 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 10 czerwca 2019 o godz. 12:00 w pokoju nr 0.31a

zmiany w terminie otwarcia ofert

  • nowy termin otwarcia ofert: 10 czerwca 2019 12:00 (poprzedni termin: 07 czerwca 2019 12:00)
  • nowy termin otwarcia ofert: 07 czerwca 2019 12:00 (poprzedni termin: 23 maja 2019 12:00)

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej
- określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
2. Określenie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1.2) SIWZ.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia
z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowień
art. 24 ust. 7-12 ustawy Pzp. Ponadto zamawiający, działając na podstawie:
1) art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp,
2) art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy Pzp.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: oświadczenie to wykonawca składa
w terminie wskazanym w punkcie I.6.2 SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierającego m.in numer katalogowy, zgodnie z opisem technicznym stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty. Ponadto, zamawiający żąda dla części nr 1 i 2 dokumentacji technicznej (np. foldery, prospekty, katalogi, karty informacyjne) oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiającej weryfikację parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza przedłożenie powyższej dokumentacji technicznej (np. foldery, prospekty, karty informacyjne) w języku angielskim.

Zamawiający nie przewiduje Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.

Kryteria oceny ofert:
Kryterium dla części nr 1:
Cena - waga 60
Wielkość pamięci RAM - waga 20
Wielkość dysku - waga 20
Kryterium dla części nr 2:
Cena - waga 60
Wydajność serwera wg SPECrate2017_int_base - waga 20
Wydajność serwera wg SPECrate2017_fp_base - waga 20

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8.330,00 zł w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia. Gdy oferta składana jest tylko na jedną z części, wówczas wykonawca wnosi wadium za tą część, na którą składana jest oferta. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część nr 1 - 330,00 zł, Część nr 2 - 8.000,00 zł. zł

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części od 1 do 2. Ofertę można złożyć na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko niektórych elementów wchodzących w skład danej części zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19/04/2019 pod numerem 2019/S 078-185442


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 17 kwietnia 2019 pod numerem 2019-056133

Klauzula informacyjna dla osób ubiegajšcych się o zamówienia publiczne. (pdf)

Kalendarium
<< lipiec 2019 >>
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Ni
  1
  6
  7
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  
  
  
  
Przetargi