ZP: PN 188/07 Komputery
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 16 lutego 2007
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

Wyniki postępowania przetargowego

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl

ogłasza

przetarg nieograniczony

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego, według konfiguracji zawartej w części IV SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie na poszczególne części tj.
Część A – notebook – 1 szt.
Część B – komputer przenośny – 1 szt.
Część C – komputer przenośny – 3 szt.
Część D – komputer przenośny – 1 szt.
Część E – laptop- 2 szt.
Część F – komputer przenośny – 1 szt.
Część G - zestaw komputerowy – 1 szt.
Część H – komputer – 1 szt.
Część I – komputer – 1 szt.
Część K – notebook – 1 szt.
Część L – monitor – 3 szt.
Część M – dodatkowe elementy komputerowe
Część N – dodatkowe elementy komputerowe
Część O – licencje na oprogramowanie
Część P - licencja
Część R - nośnik
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał.
W przypadku złożenia oferty równoważnej na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w sposób jednoznaczny zaznaczone na specyfikacji technicznej (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od A do R. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Termin wykonania zamówienia:
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części wynosi następująco:
- części A-F, część O (poz. 8) – 21 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- części G-M, część N (poz. 3-6), O (poz.1-7), P, R – 14 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- część N (poz.1-2) – 7 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagana gwarancja i serwis:
Część A – notebook: wymagany czas reakcji: 24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy ważna na całym świecie36 miesięcy na podzespoły12 miesięcy na baterie
Część B – Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część C - Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część D – Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 21 dniroboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy poprzez AppleCare Protection Plan z wyświetlaczem
Część E1 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część E2 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część F - Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część G – Zestaw komputerowy:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni 36 miesięcy
Część H - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część I - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 7 dni roboczych3 36 miesięcy
Część K – Notebook:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L - Monitor (poz.1):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L – Monitor (poz.2):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część M – Dodatkowe elementy:standardowe wsparcie producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.1):Zgodnie z warunkami producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.2,3):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.4):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:24 miesiące
Część N – Dodatkowe elementy (poz.5):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.6):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Cześć O – Licencje na oprogramowanie (poz.1-3,5,8):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.4):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.6,7):Zgodnie z warunkami producenta
Część P – Licencja na oprogramowanie:Zgodnie z warunkami producenta
Część R – Nośnik:Zgodnie z warunkami producenta
1.Czas naprawy 21 dni roboczych – przy czym sprzęt zastępczy po 14 dniach roboczych
2.36 miesięcy, międzynarodowy serwis z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawa na miejscu u klienta
3.Czas od momentu zgłoszenia awarii do naprawy/wymiany na element równoważny max 7 dni roboczych
Uwaga:
A)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
B)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy


Rozstrzygnięcia:


Wybór najkorzystniejszej oferty: 20/03/2007
Wykonawca: W wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert:
EWAM SYSTEM Mariusz Rychlik
ul. Św. Wojciech 27, 61-749 Poznań
w części D – cena brutto –12.960,71 zł
w części K – cena brutto – 4.185,10 zł;
Vector Computers Sp. z o. o.
Ul. Winiarskiego 56, 61-408 Poznań
w części E – cena brutto 12.187,80 zł
w części G – cena brutto 2.287,50 zł
w części P – cena brutto 22.814,00 zł
w części R – cena brutto 146,40 zł;
ON-LINE Centrum Komputerowe Sp. z o.o.
ul. 3 maja 47, 61-728 Poznań
w części A – cena brutto 3.408,68 zł
w części B – cena brutto 13.043,02 zł
w części I – cena brutto 3.762,48 zł
w części L – cena brutto 1.816,58 zł
w części N - cena brutto 4.196,80 zł ;
POINT-AS Monika Wardzyńska
Ul. Majewskiego 24 m 27, 02-104 Warszawa
w części O – cena brutto 19.886 zł;
INTERTRADING Systems Technology Wielkopolska Sp. z o.o.
ul. Towarowa 45, 61-896 Poznań
w części F – cena brutto 8.303,32 zł
w części H – cena brutto 1.345,66 zł
w części M – cena brutto 1.190,72 zł;
Wybrani Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oferty w tych częściach nie podlegają odrzuceniu.
Od dnia 27-03-2007r. prosimy o kontakt wybranych Wykonawców z Zamawiającym w celu podpisania umowy.
Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk
Pliki: