ZP: PN 190/07 Termocyklery
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 16 marca 2007
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

Wyniki postępowania przetargowego

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl

ogłasza

przetarg nieograniczony

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego dwóch termocyklerów.
Parametry techniczne:
-blok aluminiowy na 96 probówek 0.2 ml,
-grzanie i chłodzenie w technologii Peltier,
-pokrywa grzejna do pracy bezolejowej,
-dokładność w utrzymywaniu zadanej temperatury +/- 0.25ºC
-jednorodność rozkładu temperatur w bloku +/-0.5ºC, 30 sekund po starcie programu w 95ºC,
-zakres temperatury 4.0-99.9ºC,
-maksymalna szybkość grzania 1 ºC/sec, chłodzenia 1.5 ºC/sec
-wbudowany program autodiagnostyki,
-kalkulator temperatury topnienia starterów,
-algorytm ustawienia temp. w zależności od objętości reakcji w probówce,
-system auto-restartu w przypadku przerwy w zasilaniu,
-możliwość zapamiętania co najmniej 100 metod,
-możliwość wprowadzania metod dla wielu użytkowników zabezpieczonych PIN,
-graficzny wyświetlacz LCD 7x40 do zaprogramowania i podglądu przebiegu reakcji,
-łącze szeregowe (RS-485),
-interfejs dla kart PCMCIA,
-możliwość wymiany bloku (96 miejsc 0,2 ml lub 60 miejsc 0,5 ml lub 2 x 96 miejsc 0,2 ml lub 2 x 384 miejsc 0,02 ml)
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:

- gwarancja min. 12miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
- czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi
max. 72 h,
- usunięcie usterki w ciągu max. 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia, musi być zrealizowany w terminie max. 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
Termocykler:Czas reakcji- 72 h, Czas naprawy- max 14 dni, Gwarancja-min 12 miesięcy
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 14 dni roboczych


Rozstrzygnięcia:


Wybór najkorzystniejszej oferty: 26/03/2007
Opis: Wybrany Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego.
Oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne, warunki gwarancji i serwisu.
Wybrany Wykonawca uzyskał najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

Kwota: Całkowity koszt zamówienia wynosi: 43.371,00 zł brutto
Wykonawca: APPLERA POLSKA Sp. z.o.o.ul. Przasnyska 6B,01-756 Warszawa
Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk
Pliki: