ZP: PN 241/09 obsługa bankowa
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 21 grudnia 2009
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

Wyniki postępowania przetargowego

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl

ogłasza

przetarg nieograniczony

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej kont Zamawiającego.3.1. Informacje ogólne
Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych na dzień 1 września 2009r. produktów i usług bankowych:
a) przeciętna miesięczna ilość przelewów krajowych wykonywanych elektronicznie – 2.000
b) przeciętna miesięczna ilość przelewów krajowych wykonywanych w formie papierowej – 20
c) przeciętna miesięczna ilość przelewów papierowych z rachunku walutowego na rachunki pracownicze (wynagrodzenia) - 150
d) przeciętna miesięczna ilość przelewów zagranicznych wykonywanych w formie papierowej - 30
e) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych:
- wartość wpłat i wypłat łącznie 750.000 zł (rocznie)
- ilość wpłat – ok. 20.000 miesięcznie
- ilość wypłat – ok. 50.000 miesięcznie
- ilość wypłat dewizowych – ok. 10.000 euro miesięcznie
- ok. 1.000 $ miesięcznie
e) liczba wydanych blankietów czekowych – ok. 90 rocznie
f) średnia wartość środków utrzymywanych dotychczas na rachunkach (bieżących i lokatach):
- rachunki bieżące – ok. 37 mln zł,
- lokaty – ok. 20 mln zł.
- rachunki walutowe – 4 mln euro
- 72.000 $
g) liczba wydanych kart płatniczych VISA BUSINESS z indywidualnym limitem wydatków – 6 szt.
h) liczba rachunków prowadzonych przez Zamawiającego w PLN (w tym pomocniczych)
i walutowych:
- liczba rachunków w PLN – 3
- liczba rachunków pomocniczych w PLN – 21
- liczba rachunków walutowych – 39
Dane dotyczące liczby i wartości operacji bankowych opracowane zostały na podstawie danych historycznych za ostatnich 12 miesięcy i przewidywanych potrzeb Zamawiającego.
3.2. Wymagania szczegółowe
Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1. W przypadku usług ogólnych:
- otwierania bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych
(w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych – w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego – bez opłat
- prowadzenia bieżących rachunków bankowych Zamawiającego w PLN i w walutach obcych
(w szczególności w euro, dolarach amerykańskich), rachunków pomocniczych i wyodrębnionych funduszy celowych – w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego;
- otwierania, prowadzenia i zamykania rachunków bankowych w PLN i w walutach obcych, służących do realizacji konkretnych projektów, które są zamykane po ich zakończeniu i rozliczeniu;
- zakładanie lokat overnight lub terminowych na warunkach negocjowanych z Zamawiającym
- możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
- realizacja poleceń przelewów składanych w formie papierowej, w PLN i w walutach obcych,
w tym również na rachunki w innych bankach krajowych i zagranicznych;
- księgowanie, w tym samym dniu, obciążenia rachunku Zamawiającego z tytułu dyspozycji poleceń przelewu, jeżeli przekazano te dyspozycje Wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00, i to zarówno dla zleceń w walucie PLN i w walutach obcych;
- wydawanie i obsługa kart płatniczych VISA BUSINESS z indywidualnym limitem wydatków (min 6 szt);
- Wykonawca wystawi, na żądanie Zamawiającego, gwarancje bankowe, informację o zdolności kredytowej Zamawiającego, bądź zaświadczenie o płynności finansowej Zamawiającego;
- Wykonawca wyznaczy jednego doradcę do kontaktów z Zamawiającym, doradztwo prowadzone będzie
w godzinach pracy Wykonawcy – bez opłat;
- wydawanie blankietów czeków gotówkowych;
- przyjmowanie wpłat gotówkowych;
- dokonywanie wypłat gotówkowych.
2. W przypadku bankowości elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- zapewnienia dostępu do elektronicznego systemu bankowego wraz z dostarczeniem i zainstalowaniem niezbędnego oprogramowania klienckiego i urządzeń dostępu na wskazanej ilości stanowisk ( od 2 do 20 stanowisk) przez 24h;
- oprogramowanie klienckie nie może przechowywać, przetwarzać ani udostępniać żadnych danych poza trwającą sesję łączności z Bankiem.
- zainstalowany system nie będzie generował dodatkowych kosztów telekomunikacyjnych., połączenie będzie odbywać się drogą szyfrowanego połączenia internetowego, z użyciem certyfikatów elektronicznych oraz osobistej kontroli dostępu każdego uprawnionego przez Zamawiającego użytkownika, zabezpieczonej kodem PIN o długości minimum 6 znaków alfanumerycznych,
a w przypadku zatwierdzenia operacji opartej o karty elektroniczne, tokeny lub urządzenia biometryczne.
- w przypadku awarii elektronicznego systemu bankowego Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zleceń w wersji papierowej ( w siedzibie Wykonawcy lub telefonicznie – bez opłat )
- za skutki wejścia do systemu osób nieuprawnionych odpowiedzialność ponosi Wykonawca
- przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisy oprogramowania bez pobierania dodatkowych opłat;
- przeszkolenie niezbędnej ilości osób, wskazanej przez Zamawiającego, do pracy w systemie bankowości internetowej;
- umożliwienie Zamawiającemu dysponowania podpisem elektronicznym;
- elektroniczny dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach Zamawiającego i ich obrotach – bez opłat;
- przegląd przez Zamawiającego historii operacji (w pełnym rozbiciu analitycznym) oraz przegląd operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach Zamawiającego – bez opłat;
- tworzenie raportów na podstawie posiadanych przez Zmawiającego danych i możliwość ich wydruku – bez opłat;
- nieograniczona możliwość elektronicznego pobierania wyciągów z rachunków bankowych – bez opłat;
- możliwość wycofywania przez Zamawiającego operacji wykonania przelewów drogą elektroniczną z datą realizacji w przód – przy czym polecenie takie musi zostać Wykonawcy zgłoszone nie później niż w dniu poprzedzającym dzień realizacji przelewu;
- realizacja poleceń przelewów składanych w formie elektronicznej, w PLN i w walutach obcych,
w tym również na rachunki w innych bankach krajowych i zagranicznych, i to w tym samym dniu roboczym, z możliwością sprawdzenia aktualnego stanu rachunku bankowego;
- realizacja poleceń przelewów elektronicznych pomiędzy rachunkami Zamawiającego, prowadzonymi przez Wykonawcę – bez opłat;
- zapewnienie przez Wykonawcę stałej telefonicznej i mailowej, tj. w dni robocze co najmniej w godzinach 8:00-17:00 konsultacji i informacji o bankowości elektronicznej dotyczącej rachunków Zamawiającego, np. poprzez udzielanie informacji o stanie rachunku, operacjach na rachunku, stałą obserwację obrotów, czy stanu środków na rachunkach Zamawiającego;
- umożliwianie Zamawiającemu drogą elektroniczną przeglądu tabeli prowizji i opłat, tabeli oddziałów, bieżących informacji o kursach walut, stawkach WIBOR, z możliwością ich wydruku – bez opłat;
- zapewnienie, że w dniu uznania rachunku Zamawiającego jakąkolwiek kwotą środków, kwota ta zwiększy saldo środków do wypłaty oraz powiększy saldo, od którego naliczane będą odsetki, bądź sporządzane będą lokaty (np. overnight, lokaty krótko i długoterminowe);
uwaga: Wykonawca umożliwi wydawanie dyspozycji lokowania środków drogą telefoniczną lub elektroniczną przez upoważnionych pracowników Zamawiającego;


Rozstrzygnięcia:


Wybór najkorzystniejszej oferty: 07/01/2010
Wykonawca: BRE Bank SA Oddział Korporacyjny Poznań
ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań
Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk
Pliki:
Zawarcie umowy: 26/02/2010
Wykonawca: BRE Bank SA Oddział Korporacyjny Poznań
ul. Półwiejska 42, 61-888 Poznań