Kwota przetargu:poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8
Zestawienie złożonych ofert
Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
ogłasza
przetarg nieograniczony
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w "łączniku budynku C oraz w pom. 112,113,114 w budynku A" w budynkach Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14 w ramach projektu pod nazwą "NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych" nr POIR.04.02.00‐00‐C004/19-00 z dnia 31.12.2019r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Przedmiar robót, projekt, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ("STWiORB"), zawarte w IV części SIWZ.
STWiORB obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania
i oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wentylacyjnych.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.19 SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby czynności wskazane przez Zamawiającego w pkt 8 STWiORB, w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, z zastrzeżeniem osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę określony w niniejszym ustępie dotyczy również Podwykonawców.
Celem umożliwienia kontroli realizacji przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 3.1.3. powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego - w dniu przejęcia terenu budowy - listę osób zatrudnionych przez niego oraz przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców przy realizacji przedmiotu umowy w zakresie czynności wskazanych w pkt 8 STWiORB. Wykonawca przedstawi również zanonimizowaną umowę, na podstawie której zatrudnia daną osobę przy realizacji przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania.
Warunki prowadzenie robót
Wykonawca przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z projektem, STWiORB, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami.
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do remontu w terminie określonym w umowie dla poszczególnych części zamówienia.
2) Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektów, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać głośne, hałaśliwe prace w godzinach od 6:00 do 8:00 oraz od 15:00 do 17:00, po uzgodnieniu terminu z Głównym Inżynierem Zamawiającego.
Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych.
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z obiektem i zgłosić ewentualne uwagi.
Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i własnym staraniem:
a) zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie prowadzonych robót oraz ochronę mienia;
b) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji otoczenia;
c) prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać otoczenie w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować, odtwarzając zniszczone na skutek prac budowlanych elementy otoczenia;
d) zabezpieczyć i zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia,
w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ; koszty wywozu odpadów wraz z ich utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w:
1)dokumentacji technicznej;
2)ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;
3)ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych
i przepisach wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed terminem składania ofert, w celu powzięcia niezbędnych informacji, które mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty, zgodnie z art. 9a ust. 2 ustawy Pzp. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
Ustalenie terminu wizji lokalnej odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail: zampub@ibch.poznan.pl
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że wszelkie użyte przez niego materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem, aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, atesty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty zagraniczne muszą być tłumaczone na język polski
i akceptowane przez krajową jednostkę aprobującą - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, związaną z przedmiotem zamówienia (dalej umowa ubezpieczenia OC), zawartej minimum na okres wykonywania przedmiotu zamówienia, przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne wraz z dowodem opłacenia minimum pierwszej składki. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymać ciągłość umowy ubezpieczenia OC, aż do przewidywanej daty ukończenia robót. W przypadku wydłużenia tego terminu obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić wydłużenie okresu ubezpieczenia. Zamawiający wymaga, aby umowa ubezpieczenia OC obejmowała, co najmniej odpowiedzialność cywilną Wykonawcy wobec Zamawiającego/Personelu Wykonawcy/ oraz Stron Trzecich, które mogłyby ponieść szkodę w związku z działaniem/zaniechaniem Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł w zakresie części 1 oraz nie mniejszą niż 150 000,00 zł w zakresie części 2. W przypadku realizacji zamówienia w zakresie wszystkich części, Zamawiający dopuszcza umowę ubezpieczenia OC na łączną kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł.