ZP: PN 510/2020 willa roboty budowlane etap II (2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 17 listopada 2020
Kwota przetargu: poniżej kwoty wymienionej w art. 11 ust. 8

Wyniki postępowania przetargowego

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl

ogłasza

przetarg nieograniczony

Przedmiotem zamówienia etapu II inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk" jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac projektowych i robót budowlanych dla obiektu położonego przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Wykonanie zamiennego projektu budowlanego na podstawie zaktualizowanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego ("PFU") z grudnia 2019 r. oraz posiadanego projektu budowlanego, na który Zamawiający posiada aktualne, prawomocne Pozwolenie na budowę,
b) Wykonanie projektu technologii laboratoriów wraz z opracowaniem struktury i metodologii procesu badawczego w uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) Wykonanie projektu wykonawczego i STWIORB,
d) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu,
e) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, ekspertyz, postanowień i odstępstw, innych aktów lub dokumentów niezbędnych do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę oraz do pozwolenia na użytkowanie (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu i Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej),
f) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę,
g) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie,
h) Obsługa geodezyjna,
i) Zagospodarowanie placu budowy oraz oznaczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
j) Zasilenie budowy w energię elektryczną i wodę.
k) Wykonanie prac rozbiórkowych, budowlanych, remontowych, konserwatorskich, restauratorskich montażowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (między innymi wykonanie):
- wymiany wszystkich stropów,
- wzmocnienia fundamentów,
- hydroizolacji fundamentów,
- drenażu opaskowego wokół budynku,
- nowych przyłączy wodno-kanalizacyjnych, c.o. oraz elektrycznego,
- instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych z uwzględnieniem szczególnych wymogów obiektu zabytkowego oraz funkcji i wymogów poszczególnych pomieszczeń,
- instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- przyłączenia zewnętrznego agregatu prądotwórczego przez zewnętrzną szafę sterująca do zasilania awaryjnego projektowanego budynku (agregat w posiadaniu Zamawiającego),
- zespołu baterii UPS w budynku w celu zasilania awaryjnego budynku,
- instalacji SSP,
- instalacji gazowej (CO2, Azot, Tlen) do poszczególnych pomieszczeń laboratoryjnych,
- instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odrębną instalacją do planowanych dygestoriów,
- konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne, wentylatory do dygestorium wraz z wyciszeniem i wyizolowaniem od pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi,
- odrestaurowania zabytkowych drzwi, okien, grzejników i innych elementów zgodnie z ustaleniami z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Poznaniu,
- odrestaurowania zabytkowej elewacji budynku,
- nowej przeszklonej windy w przeszklonym zewnętrznym szybkie windowym przy budynku od strony dziedzińca,
- odrestaurowania i wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem,
- izolacji termicznej dachu,
- systemu kontroli dostępu,
- systemu sieci informatycznej wraz z podłączeniem światłowodem do serwerowni w budynku przy ul. Wieniawskiego 17/19 należącego do Zamawiającego,
- systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego,
- nowych ścianek działowych, szachtów instalacyjnych,
- nowych tynków, posadzek (drewniane parkiety w biurach, płytki grysowe w laboratoriach), sufitów,
- montażu nowych drzwi do pomieszczeń,
- zagospodarowania terenu w chodniki, drogę, pas uporządkowanej zieleni wraz z nasadzeniami,
- podziemnych pojemników na składowanie odpadów,
- wykonania wszelkich prac wynikających z ustaleń poszczególnych służb (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu, Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu),
- wykonania nasadzeń rekompensacyjnych zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.11.2019 r. (obowiązek wykonania nasadzeń rekompensacyjnych w terminie do 30 listopada 2022 r. w postaci 7 drzew ozdobnych - buk pospolity Dawyck Gold lub grab pospolity Frans Fountaine o obwodzie pnia minimum 16-18 cm na wysokości 1 m, oraz powiadomienia urzędu do dnia 14 grudnia 2022 r. o wykonaniu nasadzeń),
l) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi,
m) Wykonanie dokumentacji powykonawczej do celów archiwalnych MKZ oraz Zamawiającego,
n) Wykonywanie własnym staraniem i na własny koszt, przy udziale Zamawiającego, corocznych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Zamawiającemu,
o) Inne prace, czynności i opłaty (w tym np. projekt organizacji placu budowy, projekt organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia zajęcia pasa ruchu itp.), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykaz posiadanej dokumentacji dotyczącej Przedmiotu zamówienia zawarty w części IV SIWZ.
Kody CPV: 45111300-1 roboty rozbiórkowe
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111100-9 roboty w zakresie burzenia
45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 roboty na placu budowy
45214610-9 roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
Całkowity Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w pkt I.3. SIWZ


Rozstrzygnięcia:


Wybór najkorzystniejszej oferty: 24/02/2021
Wykonawca: Konsorcjum:
DEMIURG CONSTRUCTION Sp. z o.o. Sp. k., DEMIURG CONSTRUCTION Sp. z o.o.
ul. Górnicza nr 100/43A,
60-107 Poznań
Pliki: