ZP: PN 188/07 Komputery
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 16 lutego 2007
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego, według konfiguracji zawartej w części IV SIWZ.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie na poszczególne części tj.
Część A – notebook – 1 szt.
Część B – komputer przenośny – 1 szt.
Część C – komputer przenośny – 3 szt.
Część D – komputer przenośny – 1 szt.
Część E – laptop- 2 szt.
Część F – komputer przenośny – 1 szt.
Część G - zestaw komputerowy – 1 szt.
Część H – komputer – 1 szt.
Część I – komputer – 1 szt.
Część K – notebook – 1 szt.
Część L – monitor – 3 szt.
Część M – dodatkowe elementy komputerowe
Część N – dodatkowe elementy komputerowe
Część O – licencje na oprogramowanie
Część P - licencja
Część R - nośnik
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał.
W przypadku złożenia oferty równoważnej na poszczególne pozycje, należy wyraźnie wskazać różnice w sposób jednoznaczny zaznaczone na specyfikacji technicznej (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego sprzętu równoważnego).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części określone
w częściach od A do R. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach.
Termin wykonania zamówienia:
Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części wynosi następująco:
- części A-F, część O (poz. 8) – 21 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- części G-M, część N (poz. 3-6), O (poz.1-7), P, R – 14 dni od daty zawarcia umowy przez Strony,
- część N (poz.1-2) – 7 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Wymagana gwarancja i serwis:
Część A – notebook: wymagany czas reakcji: 24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy ważna na całym świecie36 miesięcy na podzespoły12 miesięcy na baterie
Część B – Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część C - Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:21 dni roboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część D – Komputer przenośny:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 21 dniroboczych1, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy poprzez AppleCare Protection Plan z wyświetlaczem
Część E1 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część E2 – Laptop:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część F - Komputer przenośny: wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni roboczych, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy- serwis międzynarodowy2
Część G – Zestaw komputerowy:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni 36 miesięcy
Część H - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część I - Komputer:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 7 dni roboczych3 36 miesięcy
Część K – Notebook:wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy: 14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L - Monitor (poz.1):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część L – Monitor (poz.2):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Część M – Dodatkowe elementy:standardowe wsparcie producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.1):Zgodnie z warunkami producenta
Część N – Dodatkowe elementy (poz.2,3):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.4):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:24 miesiące
Część N – Dodatkowe elementy (poz.5):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:7 dni, wymagany okres gwarancji:12 miesięcy
Część N – Dodatkowe elementy (poz.6):wymagany czas reakcji:24h, wymagany czas naprawy:14 dni, wymagany okres gwarancji:36 miesięcy
Cześć O – Licencje na oprogramowanie (poz.1-3,5,8):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.4):Zgodnie z warunkami producenta
Część O – Licencje na oprogramowanie (poz.6,7):Zgodnie z warunkami producenta
Część P – Licencja na oprogramowanie:Zgodnie z warunkami producenta
Część R – Nośnik:Zgodnie z warunkami producenta
1.Czas naprawy 21 dni roboczych – przy czym sprzęt zastępczy po 14 dniach roboczych
2.36 miesięcy, międzynarodowy serwis z reakcją w następnym dniu roboczym i naprawa na miejscu u klienta
3.Czas od momentu zgłoszenia awarii do naprawy/wymiany na element równoważny max 7 dni roboczych
Uwaga:
A)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
B)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy


Wymagany termin wykonania zamówienia: ...Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części wynosi następująco: część A-F, część O (poz. 8)- 21 dni, część G-M, część N (poz. 3-6), część O (poz.1-7), P, R - 14 dni, część N (poz. 1-2) - 7 dni, od daty zawarcia umowy przez Strony

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

wersja elektroniczna specyfikacji:

Korespondencja z wykonawcami:

Oferty należy składać do dnia: 23 lutego 2007 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 23 lutego 2007 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b)wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do:
–złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
–złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
c)wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty,
d)w przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz.U.00.94.1037),
c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy
z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.2 lit. a), b) – o ile jest
sp. z o.o. i lit. e) – g),
d)w przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie
z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 do oferty,
e)wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) – c), które zgodnie z treścią ustawy
z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej powinno być należycie opłacone,
f)wykonawca musi załączyć zaparafowany projekt umowy, zawarty w 3 części SIWZ, akceptując treść.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność
z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
a) cena waga 80%
b) parametry techniczne waga 10%
c) gwarancja i serwis waga 10%

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część A – notebook – 1 szt.
Część B – komputer przenośny – 1 szt.
Część C – komputer przenośny – 3 szt.
Część D – komputer przenośny – 1 szt.
Część E – laptop- 2 szt.
Część F – komputer przenośny – 1 szt.
Część G - zestaw komputerowy – 1 szt.
Część H – komputer – 1 szt.
Część I – komputer – 1 szt.
Część K – notebook – 1 szt.
Część L – monitor – 3 szt.
Część M – dodatkowe elementy komputerowe
Część N – dodatkowe elementy komputerowe
Część O – licencje na oprogramowanie
Część P - licencja
Część R - nośnik

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .