ZP: PN 191/07 Termocykler gradientowy
Rodzaj zamówienia: dostawa
Data wprowadzenia: 03 kwietnia 2007
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO

 

Instytut Chemii Bioorganicznej PAN
ul.Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań
NIP: 777-00-02-062
REGON: 000849327
tel: (+48 61) 852-25-09
email: zampub@ibch.poznan.pl
(Osoba kontaktowa: Katarzyna Wielentejczyk)

ogłasza

przetarg nieograniczony

na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego termocyklera gradientowego o następujących parametrach technicznych:
-Standardowy blok przystosowany do pracy przy pomocy probówek: 96 x 0,2 ml, 77 x 0,5 ml i do płytki 8 x 12 miejsc (bez potrzeby wymiany bloku)
-Funkcja gradient o stałej szybkości dojścia do temperatury zadanej, umożliwiająca zróżnicowanie temperatur rzędami w bloku w zakresie od 1 do 20°C dla optymalizacji wszystkich temperatur (aniling, elongacja i denaturacja)
-Zakres zmian temperatur bloku: 4 do 99°C
-Stabilność temperatury w bloku 0,2°C po 15 sekundach
-Czas nastawny od 0,1 do 9:59:59 s
-Dociskowa pokrywa ogrzewana z programowaniem od temperatury pokojowej (25°C) do 110°C
-Oprogramowanie z programowanym : „auto re-startem”, funkcją hold, pauzą, programowanym utrzymywaniem 4°C po zakończeniu reakcji, możliwość programowania objętości mieszaniny reakcyjnej i dostosowania szybkości zmian temperatury do tej objętości, możliwościami wydłużania/skracania czasu reakcji (czas increment) lub podwyższania/obniżania temperatury (temperatura increment) przy wzroście lepkości mieszaniny reakcyjnej, możliwością łączenia podprogramów, automatyczna kalibracja, programowania szybkości zmian temperatury, z automatycznym pokazywaniem czasu przerwy w razie przerwy w zasilaniu, oprogramowanie powinno pokazywać czas do zakończenia reakcji i czas zakończenia reakcji, informacje o realizacji programu, funkcja inkubacji
-Szybkość zmian temperatury: grzanie powyżej 3°C/s, chłodzenie powyżej 2°C/s
-Pamięć 100 programów
Ponadto firma powinna zapewnić wymagany serwis gwarancyjny:
-gwarancja min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego,
-czas reakcji na zgłoszenie awarii, tj. przybycie serwisu do siedziby Zamawiającego wynosi max. 72 h,
-usunięcie usterki w ciągu max. 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Przedmiot zamówienia, musi być zrealizowany w terminie max. 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego:
Termocykler gradientowy: wymagany czas reakcji 72 h,wymagany czas naprawy 14 dni,wymagany okres gwarancji 24 miesięcy
Uwaga:
1)przez czas reakcji na zgłoszenie awarii Zamawiający rozumie czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii
2)przez czas naprawy Zamawiający rozumie czas liczony od przybycia serwisu po zgłoszeniu awarii do momentu dokonania naprawy.
3)przez naprawę Zamawiający rozumie podstawienie sprawnego urządzenia (wymiana urządzenia)
4)Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu zastępczego w przypadku, gdy usunięcie awarii będzie trwało dłużej niż 14 dni roboczych


Wymagany termin wykonania zamówienia: Max 30 dni od daty zawarcia umowy przez Strony

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.

wersja elektroniczna specyfikacji:

Korespondencja z wykonawcami:

Oferty należy składać do dnia: 03 kwietnia 2007 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205


Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 03 kwietnia 2007 o godz. 10:15 w pokoju nr 17c


W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków
a)Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
b)Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do:
–złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty,
–złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 1.5.2 SIWZ,
c)Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty,
Dokumenty wymagane od wykonawców
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
b)w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037),
c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy
z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę;
d)Wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) – d), które zgodnie z treścią ustawy
z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej powinno być należycie opłacone,
e)Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5 SIWZ,
pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem.
Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji

W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:

Kryteria oceny ofert:
a/ cena waga 80%
b/ warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego. waga 20%

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .

Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .