Grecja
Lipiec 2000

Strona główna Strona główna

Internetowy Bank Zjęć.
Potrzebujesz zdjęć do publikacji? Kup zdjęcie w serwisie: Photomarket.pl - bank zdjęć

Zdjęcia zabytków Zdjęcia II

Grecja jest jednym z krajów, którego nie może pominąć w swoich wyprawach żaden turysta. Starożytna Grecja była kolebką europejskiej kultury, myśli politycznej. Na terenie Grecji znajdują się liczne ślady świetności Grecji starożytnej mieszające się ze śladami bizantyjskimi, weneckimi, frankońskimi i tureckimi. Również i ja nie mogłem pominąć tak ważnego kraju w swoich podróżach.

Akropol nocą

Do Grecji wybrałem się razem z Hanią i JJ. Wybraliśmy się w okresie największych upałów - między 8 a 29 lipca. Temperatury nie schodziły poniżej 35 w dzień i 29 w nocy, a dochodziły na Peloponezie nawet do 43 w cieniu w dzień. Podróż zaplanowaliśmy mniej więcej miesiąc wcześniej - kupiliśmy bilety na pociąg do Berlina i samolot z Berlina do Aten. Przez przypadek wyjeżdżaliśmy dokładnie w dniu "Love Parade" w Berlinie, także pociąg którym jechaliśmy do Berlina był pełen oszołomów.

Santorini

Naszą podróż można wyraźnie podzielić na trzy tygodniowe etapy: Grecje kontynentalną z Atenmi, Cyklady, Peloponez. Pierwszy tydzień rozbijaliśmy się po hotelach, drugi na polach namiotowych, trzeci mieszanie. Przez te trzy tygodnie przypominam sobie tylko 3 dni leniuchowania, resztę czasu spożytkowaliśmy na zwiedzanie i dobrą zabawę.

Naxos

Do zimnej(14"), deszczowej Polski zabraliśmy ze sobą dobre wspomnienia, opaleniznę i około 400 zdjęć, z czego na następnych stronach pragnę zaprezentować około 180. Wszystkich zainteresowanych Grecją i podróżami zapraszam do prześledzenia naszej wędrówki.

Paros

Zdjęcia II Zdjęcia zabytków