ZP: PN 173/06 remont |
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane |
Data wprowadzenia: 02 czerwca 2006 |
Kwota przetargu: poniżej 60.000 EURO |
Wymagany termin wykonania zamówienia: w zależności od części
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205 lub za pobraniem pocztowym.
wersja elektroniczna specyfikacji:
Oferty należy składać do dnia: 12 czerwca 2006 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 205
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu: 12 czerwca 2006 o godz. 10:15 w pokoju nr 17C
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający
następujące warunki:
1.5.1 Warunki, jakie muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
a) wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, co należy udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) wykonawca spełnia wymagania określone w art. 24 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 1 do oferty,
c) wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do oferty,
1.5.2 Pozostałe dokumenty wymagane od wykonawców
a) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników,
b) w przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością,
a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037),
c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) – umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; umowa ta musi w szczególności wskazywać kto będzie pełnomocnikiem reprezentującym te podmioty w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentującym je w postępowaniu i przy zawarciu umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych), (wyjaśnienie: na etapie składania ofert, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia umowy konsorcjum jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia przy najmniej oświadczenia – załącznik nr 3 do oferty, iż w wypadku wybrania oferty konsorcjum członkowie konsorcjum zobowiązani będą do zawarcia umowy konsorcjum, a ponadto konieczne jest załączenie do oferty pisemnego pełnomocnictwa, z którego wynikać będzie upoważnienie
do reprezentowania członków przyszłego konsorcjum w postępowaniu przetargowym w tym do podpisania i złożenia oferty),
d) pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę, jeśli nie wynika z dokumentów określonych w punkcie a), c) lub 1.3.1a), które, zgodnie z treścią ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U.00.86.960) powinno być należycie opłacone – stawka opłaty skarbowej od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisów wynosi 15 zł dla pełnomocnictwa szczególnego.
e) parafowany wzór umowy w części III SIWZ – Wykonawca zobowiązany jest zaparafować każdą stronę niniejszego dokumentu, akceptując jego treść;
f) kosztorys prac;
W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
Kryteria oceny ofert:
cena waga 100 %
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
Część I malowanie i wymiana wykładzina
Część II wentylacja
Część III instalacja c.o.
Część IV remont dachu
Część V remont parkingu
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej .
Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .